Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor

Întrucât încercăm în permanenţă să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre, am dori să cunoaştem părerea dumneavoastră privind îngrijirile pe care le-aţi primit în Clinica Amethyst.

Observaţiile pe care ni le oferiţi sunt importante pentru noi şi vor aduce beneficii inclusiv altor pacienţi.

Tocmai de aceea vă rugăm să fiţi complet sinceri; o astfel de abordare nu poate decât să ne ajute sa fim mai buni și să ne corectam acolo unde încă nu suntem perfecți. Informaţiile pe care ni le oferiţi sunt strict confidenţiale și anonime. Acestea vor fi utilizate pentru a realiza analize statistice și a identifica ce trebuie imbunătățit.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Localizarea pentru care aţi primit tratament:

Sunteţi mulţumit(ă) de RECEPŢIA CENTRULUI AMETHYST?

Sunteţi mulţumit(ă) de RECEPŢIA CENTRULUI AMETHYST la momentul sosirii?
Sunteţi mulţumit(ă) de RECEPŢIA CENTRULUI AMETHYST în timpul tratamentului?
Sunteţi mulţumit(ă) de RECEPŢIA CENTRULUI AMETHYST în timpul completării dosarului medical?
Sunteţi mulţumit(ă) de explicațiile oferite?
Sunteţi mulţumit(ă) de de promptitudinea personalului?
Considerati necesară o mai buna instruire a personalului din receptie (d.p.d.v al informațiilor oferite, amabilitate, promptitudine) ?
Considerati necesară suplimentarea personalului din recepție pentru diminuarea timpului de așteptare?

Sunteţi mulţumit(ă) de MEDICII RADIOTERAPEUŢI?

Explicaţiile medicale referitoare la derularea tratamentului?
Explicaţiile medicale referitoare la efectele secundare ale tratamentului?
Disponibilitatea medicului în timpul tratamentului?
Monitorizarea efectuată de medic în cursul tratamentului?
Punctualitatea consultaţiilor medicale?

Considerați necesară îmbunătățirea comunicării și relaționării medicului radioterapeut cu pacientul pe durata tratamentului ?

Cu privire la procedurile efectuate?
Cu privire la efectele secundare ale tratamentului?
Cu privire la monitorizarea efectuata in cursul tratamentului?
D.p.d.v al amabilității și atitudinii?
Medicul a parut că înțelege problemele cu care va confrunatați și a fost alături de dvs.?

Sunteţi mulţumit(ă) de asistentele de toxicitate?

Monitorizarea saptămânală efectuată de asistentele de toxicitate în cursul tratamentului?
Explicaţiile medicale referitoare la efectele secundare ale tratamentului?

Sunteţi mulţumit(ă) de ASISTENŢII DE RADIOTERAPIE?

Amabilitatea asistenţilor de radioterapie?
Discreţia asistenţilor de radioterapie?
Respectarea intimităţii dumneavoastră în timpul tratamentului?
Explicaţiile oferite de tehnicienii de radioterapie?
Punctualitatea tratamentelor?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționarii asistenților de radioterapie cu pacientul pe durata tratamentului d.p.d.v al grijei/empatiei?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționarii asistenților de radioterapie cu pacientul pe durata tratamentului d.p.d.v al respectului?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționarii asistenților de radioterapie cu pacientul pe durata tratamentului d.p.d.v al atitudinii?

Sunteţi mulţumit(ă) de ASISTENŢII DE CT (computer tomograf) ?

Primirea la Computerul tomograf de planificare?
Respectarea intimităţii dumneavoastră la Computerul tomograf de planificare?
Explicaţiile pe care le-aţi primit la Computerul tomograf de planificare?
Explicaţiile primite la Computerul tomograf de planificare cu privire la traseul de urmat până în secția de radioterapie?
Ce parere aveţi despre nivelul calităţii îngrijirilor primite in secţia RADIOTERAPIE?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționarii asistenților de CT (computer tomograf) cu pacientul d.p.d.v al grijei/empatiei?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționarii asistenților de CT (computer tomograf) cu pacientul d.p.d.v al respectului?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționarii asistenților de CT (computer tomograf) cu pacientul d.p.d.v al atitudinii?

Sunteţi mulţumit(ă) de MEDICII ONCOLOGI?

Explicaţiile medicale referitoare la derularea tratamentului?
Explicaţiile medicale referitoare la efectele secundare ale tratamentului?
Disponibilitatea medicului în timpul tratamentului?
Monitorizarea efectuată de medic în cursul tratamentului?
Punctualitatea consultaţiilor medicale?
Considerați necesară îmbunătățirea comunicării și relaționării medicului oncolog cu pacientul pe durata tratamentului cu privire la procedurile efectuate?
Considerați necesară îmbunătățirea comunicării și relaționării medicului oncolog cu pacientul pe durata tratamentului cu privire la efectele secundare ale tratamentului?
Considerați necesară îmbunătățirea comunicării și relaționării medicului oncolog cu pacientul pe durata tratamentului cu privire la monitorizarea efectuată în cursul tratamentului?
Considerați necesară îmbunătățirea comunicării și relaționării medicului oncolog cu pacientul pe durata tratamentului d.p.d.v al amabilității și atitudinii?
Medicul a parut că înțelege problemele cu care vă confruntați și a fost alături de dvs.?

Sunteţi mulţumit(ă) de ASISTENTELE MEDICALE (chimioterapie, recoltări analize,perfuzii etc.)?

Primirea în secţia de oncologie?
Modul de administrare a tratamentelor?
Amabilitatea asistentelor medicale?
Respectarea intimităţii dumneavoastră în secţia de oncologie?
Punctualitatea tratamentelor?
Ce părere aveţi despre nivelul calităţii ingrijirilor primite în secția Oncologie?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționării asistentelor medicale cu pacientul pe durata tratamentului d.p.d.v al grijei/empatiei?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționării asistentelor medicale cu pacientul pe durata tratamentului d.p.d.v al respectului?
Considerați necesară îmbunătățirea relaționării asistentelor medicale cu pacientul pe durata tratamentului d.p.d.v al atitudinii?

Sunteti multumit(ă) de NUTRIȚIONISTUL din cadrul CENTRULUI AMETHYST?

Gradul de eficiență al consultațiilor de nutriție ?
Disponibilitatea nutriționistului în timpul tratamentului dumneavoastră?
Punctualitatea consultațiilor de nutriție?

Sunteti multumit(ă) de PSIHOLOGUL din cadrul CENTRULUI AMETHYST?

Disponibilitatea psihologului în timpul tratamentului dumneavoastră?
Gradul de eficiență al consilierilor psihologice?
Punctualitatea consilierilor psihologice?
Consideraţi că întârzierea medie în timpul tratamentului (Radioterapie si/sau Chimioterapie) a fost de:

Sunteţi mulţumit(ă) de aspectul fizic al încăperilor?

Igiena încăperilor?
Aspectul global (estetic)?
Considerati necesară o mai buna organizare/programare a sedintelor de tratament pentru evitarea eventualelor decalaje?
Motivul pentru care ați ales să veniți / reveniți în clinica noastră:
Vi s-au adus la cunoștință drepturile dumneavoastră pentru perioada în care ați efectuat tratamentul în clinica?
În ce mod vi s-au adus la cunoștință drepturile pacientului?

Vă mulţumim pentru timpul acordat!

București

Telefon: 021.9368
Adresă: Drumul Odăii, nr.42, Otopeni, Jud. Ilfov

Cluj-Napoca

Telefon: 021.9368
Adresă: Str. Răzoare, nr.486G, Florești, Jud. Cluj

Timișoara

Telefon: 021.9368
Adresă: Str. Bela Bartok nr. 12, Dumbravița, Jud. Timis

Alba-Iulia

Telefon: 021.9368
Adresă: Strada Louis Pasteur, nr. 10, Alba-Iulia, Jud. Alba