Trucuri ale fericirii

O tehnică demonstrată științific care iți aduce bucurie instant

A învăța cum să te simți bine și fericit zilnic înseamnă mai puțin despre a face ceva în sine și mai mult despre dizolvarea și înlocuirea obiceiurilor negative de gândire cu sisteme de gândire benefice ție pentru a produce constant fericire în mod automat.

Astfel, orice învăț are și dezvăț prin repetiția zilnică și voită a noilor comportamente dorite.

Atunci când te simți mai bine, este mai ușor să faci schimbări mai mari care instalează fericirea reală în viața ta.

Exercițiul din acest articol îți va schimba starea fizică imediată. Te vei simți mai bine. S-ar putea să existe în continuare lucruri în viața ta de care nu ești nemulțumit și, poate, ar putea fi mult mai multe de făcut. S-ar putea chiar să vă gândiți că schimbarea modului în care vă simțiți într-adevăr nu contează pentru prea multe dureri din trecutul dvs. și provocările pe care le puteți confrunta în viitor. De fapt, va face o diferență uriașă, deoarece vă oferă o platformă sigură și solidă din care puteți opera pentru a face schimbări mai mari. Deci, chiar dacă vă simțiți cu mintea deschisă sau complet cinică, folosiți aceste tehnici și urmați instrucțiunile și veți învăța cum să vă simțiți bine instantaneu. Când vă simțiți bine și mai confortabil, veți fi într-o poziție mai bună pentru a face alegeri bune despre ce trebuie să faceți în continuare.

Puterea posturii

Mintea și corpul sunt interconectate. Tensionați-vă corpul și gândurile devin încordate. Relaxați-vă gândurile și corpul vă relaxează.

De la artele marțiale antice până la discipline moderne precum Pilates, ființele umane au folosit mișcarea și postura pentru a crea o stare de calm, echilibru, bunăstare și fericire. Toate aceste tehnici folosesc legătura dintre minte și corp pentru a vă schimba starea psihologică și pentru a vă ajuta să vă simțiți fericiți, în general vorbind. Una dintre cele mai puternice, simple tehnici de îmbunătățire a stării noastre de spirit este în centrul tuturor acestor discipline și totuși nu necesită nicio pregătire.

De obicei, atunci când nu suntem deosebit de fericiți sau ne simțim bine, avem tendința de a aluneca un pic în față, lăsăm capetele să atârne puțin, și umerii noștri înspre înainte. Această postură este universal asociată cu gândurile de deznădejde.

Postura fericirii

Citiți întregul exercițiu înainte de a începe.

1. Cel mai simplu mod de a intra în această postură și de a începe să te simți bine, indiferent dacă stai jos sau stai în picioare, este să îți imaginezi că există un fir argintiu care coboară din cer, care te trage cu blândețe chiar din vârful capului. Imaginați-vă că lăsați firul acela să vă țină capul în picioare.

2. Acum lăsați-vă umerii să cadă în jos și înapoi! Simțiți-vă spatele ridicat de gât și simțiți curba blândă, dreaptă, lungă, în formă de S a spatelui care vă sprijină, și capul plutind pe umeri.

3. În sfârșit, lăsați-vă umerii să cadă puțin mai mult. Imaginați-vă că firul de argint vă ține capul sus și lăsați-l să vă sprijine întregul corp. Cu fiecare respirație, lăsați-vă să vă relaxați un pic mai mult, păstrând acea poziție verticală și rămâneți așa timp de cel puțin un minut.

4. Acest lucru este foarte, foarte simplu și totuși este atât de bun pentru tine. Te îndepărtează de o postură tristă sau deprimată și începe să te deschidă până să te simți fericit. 5. Gândiți-vă la acest lucru și faceți-l în mod conștient pentru câteva momente, din nou, în fiecare zi, astfel încât să vă construiți obiceiul de a sta în mod natural sau de a sta într-o poziție confortabilă, relaxată, verticală. Acest lucru poate face o diferență extraordinară asupra cât de bine vă simțiți. Chiar și o schimbare foarte mică către o postură mai relaxată și mai verticală poate permite o creștere foarte mare a confortului și a fericirii pentru o perioadă de zile și săptămâni. Dar nu doar citiți exercițiul și nu vă gândiți la el ! Faceți-l și demonstrați-vă că funcționează ! Așa vă construiți obiceiuri care vă permit să vă simțiți bine în mod constant.

Psihoterapeut Adina Dan (Moraru)
Amethyst Otopeni