Caută
Close this search box.

IT Help Desk

Departament: IT

Locație: Satu Mare

Full time

Continuăm să creștem!

Clinica de Radioterapie și Chimioterapie Amethyst Piatra Neamț angajează Asistent Medical Generalist, pentru secția de Oncologie Medicală, cu experiență în oncologie medicală, terapie intensivă – administrare tratament citostatic, tratamente suportive și nutriție parenterală, managementul camerei implantabile („porth a cath”), recoltare probe biologice etc.

Căutăm oameni curajoși, curioși și care progresează constant prin idei noi și inovații, fiind mereu în căutare de modalități mai bune de a ajuta pacienții și echipa.

Lucrăm împreună în permanență pentru a oferi cele mai bune servicii medicale.

La Amethyst, prioritatea noastră sunt sentimentele și emoțiile pacienților, colegilor și tuturor celorlalte persoane care fac parte din ecosistemul serviciilor medicale.

Suntem interesați de dezvoltare profesională continuă; credem în avantajele tehnologice de ultimă generație și le punem la dispoziția personalului nostru pentru a crea un mediu de lucru dinamic, competitiv, în care dezvoltarea personală aduce valoare serviciilor medicale pe care le oferim.
Avem o cultură bazată pe încredere, integritate și respect mutual. Lucrăm în echipă!

Obiectivele postului

  • Asigurarea funcţionării hardware-ului şi a software-ului din firmă.
  • Analizarea produselor şi serviciilor IT utilizate în firmă în vederea actualizării lor permanente.
  • Asigurarea performanţei şi securităţii LAN şi WAN.
  • Stabilirea şi implementarea de politici şi proceduri de folosire a LAN şi WAN în toată firma.

Descrierea sarcinilor / atribuţiilor / activităţilor postului

  • Proiectează şi / sau implementează reţele complexe de calculatoare în firmă.
  • Gestionează licenţele pentru orice software utilizat în sistemul de operare.
  • Gestionează achiziţiile de echipamente electronice din firmă.
  • Configurează servere şi creează conturi pentru utilizatorii interni.
  • Asigură funcţionarea corectă a hardware-ului şi a software-ului în firmă.
  • Asigură suport utilizatorilor în cazul apariţiei unor defecţiuni.
  • Asigură suport utilizatorilor în configurarea / conectarea / accesul la internet.
  • Rezolvă problemele legate de calculatoare şi imprimante, în mod direct sau prin suport extern.
  • Oferă help-desk colegilor din organizaţie.
  • Realizează backup la reţea conform unui orar stabilit.
  • Cere feedback de la colegi pentru a îmbunătăţi operaţiunile din reţea sau stabileşte cerinţele legate de aceasta.
  • Participă la dezvoltarea politicilor, a procedurilor şi a resurselor referitoare la reţea.
  • Administrează bazele de date ale organizaţiei, dacă este necesar.
  • Stabileşte conform structurii organizatorice şi a ROF sarcinile şi responsabilităţile personalului din subordine, în baza fişelor de post.
  • Exercită permanent sau temporar, prin delegarea competenţelor, acele atribuţii specifice specialităţii sale, stabilite prin actul constitutiv al societăţii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) în sarcina reprezentantului legal.
  • Execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal.

Descrierea responsabilităţilor postului

a) Privind relaţiile interpersonale / comunicarea

  • Asigură o comunicare eficientă cu toate departamentele firmei.
  • Răspunde de însuşirea şi respectarea procedurilor interne de către întreg personalul din subordine.
  • Răspunde de raportarea imediată către Managerul IT dacă a apărut o modificare la nivelul numelui de utilizator şi / sau al parolelor de acces la reţea.
  • Raportează imediat orice schimbare intervenită la nivel de adrese internet, conturi e-mail sau adrese de e-mail, către şeful direct.

 

b) Faţă de echipamentul din dotare

  • Respectă procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie şi a departamentului.
  • Respectă procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului pe care-l are în folosinţă.
  • Răspunde de informarea imediată a persoanelor responsabile privind orice defecţiune în funcţionare a echipamentului cu care îşi desfăşoară activitatea.

 

c) În raport cu obiectivele postului 

  • Răspunde de evidenţa numelor de utilizator şi a parolelor de acces la reţea, pentru fiecare calculator.
  • Soluţionează problemele din reţea în timp util.
  • Răspunde de siguranţa sistemului informatic şi de telecomunicaţii.
  • Răspunde de dezvoltarea reţelei interne de IT.
  • Răspunde de identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine şi asigură formarea continuă a acestuia.
  • Răspunde de fundamentarea măsurilor de motivare şi sancţionare a personalului din subordine, participând (alături de persoanele abilitate) la luarea acestor măsuri, conform procedurilor interne şi prevederilor legislative în vigoare.
  • Păstrează confidenţialitatea datelor şi informaţiilor la care are acces.

Condiţiile postului de lucru

Programul de lucru: 8 ore (suplimentar doar la nevoie)

  • Condiţiile materiale:
  • Ambientale: nu lucrează în condiţii ambientale deosebite.
  • Deplasări: la sediul companiei.
  • Spaţiu: are birou propriu.
  • Condiţii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii): PC sau laptop.

 

Buget: Gestionează bugetul alocat implementării şi administrării reţelei electronice din firmă.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag a file to this area to upload.