Caută
Close this search box.

Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor

Întrucât încercăm în permanenţă să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre, am dori să cunoaştem părerea dumneavoastră privind îngrijirile pe care le-aţi primit în Clinica Amethyst.

Observaţiile pe care ni le oferiţi sunt importante pentru noi şi vor aduce beneficii inclusiv altor pacienţi.

Tocmai de aceea vă rugăm să fiţi complet sinceri; o astfel de abordare nu poate decât să ne ajute sa fim mai buni și să ne corectam acolo unde încă nu suntem perfecți. Informaţiile pe care ni le oferiţi sunt strict confidenţiale și anonime. Acestea vor fi utilizate pentru a realiza analize statistice și a identifica ce trebuie imbunătățit.

Vă mulţumim pentru timpul acordat!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Sex

Cât sunteți de mulțumit de

Calitatea serviciilor medicale primite în acest spital?
Modul în care v-au fost respectate drepturile de pacient?
Timpul de așteptare până la prima examinare de către medic în cadrul secției în care ați fost internat?

Întrebări generale

Ați solicitat serviciile unui medic preferat?
Ați beneficiat de serviciile unui medic preferat?
Ați solicitat și o altă opinie medical referitoare la diagnosƟcul medicului curant, pe perioada internării?
Ați primit o altă opinie medical pe perioada internării?
Vi s-au adus la cunoştinţă drepturile dumneavoastră pentru perioada în care aţi efectuat tratamentul în clinică?
În ce mod vi s-au adus la cunoştinţă drepturile pacientului?

Pe perioada internării medicamentele și materialele sanitare au fost asigurate:

Aspecte

Ambientul spitalului (aspect interior, culoarea pereților, ornamentația spațiilor)
Iluminatul spațiilor/ încăperilor din spital
Temperatura din spital
Ventilația spațiilor/ încăperilor sin spital
Curățenia generală din spital
Calitatea lenjeriei de pate și a efectelor (saltele, perne, paturi)

Recepţia

La momentul sosirii, in timpul tratamentului, in timpul completării dosarului medical?
Explicațiile oferite de recepție?
Promptiudinea personalului?

Medici radioterapie/ brahiterapie

Modul în care ați fost consultat de medicul curant care v-a îngrijit în secție?
V-a întrebat cum vă numiți înainte de efectuarea oricărei manopere, pentru a evita accidentele datorate identificării incorecte?
Explicațiile medicale referitoare la derularea tratamentului?
Disponibilitatea medicului în timpul tratamentului?
Monitorizarea efetuată de medic în timpul tratamentului?
Punctualitatea consultațiilor?
Informarea asupra consecințelor unui posibil refuz/ opririi actului medical recomandat de medic?
Informarea asupra posibilelor tratamente alternative pentru afecțiunea Dumneavoastră?
Informarea cu privire la prevenirea riscurilor generate de lipsa igienei?

Brahiterapie

Ați fost mulțumit de calitatea anesteziei?
Sunteți satisfăcută de calitatea recomandărilor și programului de urmărire post-terapeutică?
Ați fost mulțumită de atitudinea și profesionalismul echipei de brahiterapie?

Asistenții de CT/ RMN

V-au întrebat cum vă numiți înainte de efectuarea oricărei manopere, pentru a evita accidentele datorate identificării incorecte?
Respectarea intimității Dumneavoastră la CT/ RMN?
Explicațiile pe care le-ați primit la CT/ RMN?

Nutritionist

Gradul de eficiență al consultațiilor de nutriție?
Disponibilitatea nutriționistului în timpul tratamentului dumneavoastră?
Punctualitatea consultațiilor de nutriție?

Psiholog

Gradul de eficienţă al consilierilor psihologice?
Disponibilitatea psihologului în timpul tratamentului dumneavoastră?
Punctualitatea consilierilor psihologice?

București

Telefon: 021.9368
Adresă: Drumul Odăii, nr.42, Otopeni, Jud. Ilfov

Cluj-Napoca

Telefon: 021.9368
Adresă: Str. Răzoare, nr.486G, Florești, Jud. Cluj

Timișoara

Telefon: 021.9368
Adresă: Str. Bela Bartok nr. 12, Dumbravița, Jud. Timis

Alba-Iulia

Telefon: 021.9368
Adresă: Strada Louis Pasteur, nr. 10, Alba-Iulia, Jud. Alba